Kalp Yarası 5. Bölüm💔

Kalp Yarası

5 МЛН рет қаралды2 800

    Kalp Yarası 5. Bölüm Özeti💔
    Ayşe, Ferit’e karşı saklamakta zorlandığı, kendine bile itiraf edemediği hisler içindedir. Kıskançlık duygusuyla bir türlü baş edemeyerek Ferit’e boşanmak istediğini söyler. Ferit ise soru sormamak konusunda söz verdiği Ayşe’nin hayatıyla ilgili kuşkular yaşamaktadır.

    Sinan’ın eski aşkı Ebru’nun Hatay’a dönmesi ortalığı karıştırır. Üstelik çocukları Müge ve Cenk’in arkadaşlığı nedeniyle iki eski aşık istemeseler de bir araya gelmek durumunda kalırlar. Ebru’nun dönüşü Leman’ı çıkmaz bir yola sokar.

    Ferit’ten vazgeçmeyen Hande tehlikeli bir oyuna girişir. Hande’nin oyunu Sancakzade Konağı’na bomba gibi düşer. Diğer yanda Ayşe karşılıklı anlaşmayla başlayan evcilik oyununun gerçeğe dönüştüğünü fark eder. Ferit’in de Ayşe’ye karşı hisleri ağır basar. Ne var ki onları kötü bir sürpriz beklemektedir.

    Antakya'nın iki köklü ailesinin bitmek bilmeyen çatışmasının tam ortasına, hayatlarını değiştiren tertemiz aşklarını koyan Ferit ve Ayşe'nin yüreklere dokunacak aşk öyküsünü konu alan dizinin genel hikayesi sektörün duayenlerinden Tomris Giritlioğlu'nun imzasını taşıyor.

    Oyuncular:
    Gökhan Alkan,
    Yağmur Tanrısevsin
    Merve Çağıran
    Toprak Can Adıgüzel
    Şenay Gürler
    Mahir Günşiray
    Meltem Gülenç
    Rıza Akın
    Nail Kırmızıgül
    Yonca Şahinbaş
    İnanç Konukçu
    Burçin Abdullah
    Naz Sayıner
    Melih Çardak
    Zehra Yılmaz
    Kemal Burak Alper

    Kalp Yarası kanalına abone olmak için;
    bit.ly/3oyxk2d

    Жарияланды Ай бұрын

    Пікірлер

    1. Lola Yulchieva

      Ya şu Ayşeye yatarken bir pijama giydirin hep dişarilarda dolaştiği elbiselerde uyiyor😊

    2. filiz arzu özdemir

      Esas oğlanın yeteneği pek yok ama güzel dizi

    3. Sevil Hüseynova

      Bence Azadagilin evliliyinden olan tek çoçuk Sinan o yüzden sevilmiyo

    4. Merve Polat

      .

    5. Violeta Markovska

      Prevod

    6. Yasin Yıldız

      Kendin İzleme Beni De Çağır ..🍂

    7. Safet Mammedov

      😍😍😍😍😍

    8. Ona Aşiq.

      Diziden gözümü çeke bilmirəm çox gözəl dizidi

    9. Adeviye Kayır

      Ferit Ayşe çok güzel abi Sinan da harika yengeninde hakkını yememek lâzım

    10. FATMA AYDIN

      Feritin abisi cok komik

    11. golgem1

      Diziyi yeni izlemeye başladım.Ayşe’nin pijaması yokmu acaba ogün ne giydi ise onunla yatağa yatıyor..

    12. Elif M. ÖZEVİN

      1:01:04 Yalnız amcanın silahı çocuktan saklayışı çok sevimliydi 🤭

    13. Rosa Hernández

      Esta serie merecia la pena pero esta muy decolocada total un engaño ,es increible como nos taman el pelo

    14. Sueyla Mixhaitii

      Nobody; Binmicem. Peki!

    15. Çiçək Quliyeva

      Dizide heyacan yok

    16. Judi PC

      Translation someone?

    17. Samar Bouchnag

      برافو

    18. Samar Bouchnag

      احلى مسلسل

    19. Ayxan Aydin

      Çok güzel dizi 👍👏

    20. Melek

      Keşki benim de vedia gibi bir yengem olsaydi

    21. Geane Santos

      No of

    22. Ocean

      37:44 de başlayıp Hande ile Baha’nın ambulansta konuşurken devam eden müziği bulabileceğim bir yer var mı? Bilgisi olan var mı?

    23. Rafika Kalikova

      Bu ne ya eski aşiklar sanki ilk okula cocuklarini getiryorlarmişgibi jih olmamiş başka bir yerda buluşsalar daha iy olurmuş

    24. Милана Дудник

      Ayse Ferit- ASK!!!

    25. Tufan Avcı

      Handeye üzülüyorum ya 😕

    26. nastaran khosravi

      ferit ve sinanın abi kardeş ilişkişine aşığım ya çok güzellerrrr öyle böyle değil♥️♥️

    27. Eptok

      Baha gibi insanlardan nefret ediyorum. Ya bir kadın ve bir erkek arkadaş olamaz mı . Bir kız size selam verince siz onun sahibi olmuyor sunuz sadece arkadaşı oluyorsunuz başka bir şey değil.

    28. Özgür Kartal

      Baha mıdır Maha mıdır nedir 😂😆

    29. Аева Алийевна

      Sinana icim acidi bee🥺😒

    30. SEMA NUR

      Ayşe kağıt üstünde evlisin, ne bu tripler salak. Cok mu aramışlar, oyunculuğunu bile yapamıyor cok yapmacık

    31. alper tamer

      Ayşenin saçını yerli yersiz toplamayin ya hiç yakışmıyor saçları azıcık görünüyor. Partiye gittiği saça bak.

    32. Melek Tan

      Ahahaha 🤣 🤣 🤣 Bu sözleşme ceplerinde mi geziyor sürekli

    33. Sevinc Babayeva

      Bu ayse cox agillidisa neden baha kimi birisiyle dostlug edirdi?

    34. Gülendam Cosgun

      Baha karakterini biraz sevmedim

    35. Deniz Gurbanlı

      Men

    36. Maral Seyidowa

      Shu Ferite bayiliyorum

    37. Люана Текеева

      Во всех сериалах один и тот же сюжет,почему то всё равно смотрю.

    38. gogul48

      Ençok dikkatimi çekende şu.kapalı çarlı esanafıgibi hermilleti gören tecrübesi olan yerin esnafı ile diyer başka semtlerdeki çoook insanın ortak tek dediyi şu beyfendi yurt dışında nerde yaşıyorsunuz nerde kalıyorsunuz.ama yırt dışı temalı algılı görüşleri var oysa ben türkiyeden dışarı hiç çıkmadım.daha çok italya fıransız bazen alman diyorlar bende gülüyorum.yani kapalı çarşı esnafı her milleti iyi görüp analiz eden yerinde çok kalmış esnaf eger oda öyle görüyorsa nediyeyim artık.türkçe konuşup ben türküm dediyimde şaşkınlıkları banamı yoksa kendilerinin yanıldıklarınamı anlamadım ama çok şaşırıyorlar

    39. gogul48

      14 cü saniyede.bu kadınla görüşmeni istemiyorum dedikten sonraki sırtındaki beyaz çizgili cekete içinde mavi çizgi ve altın sarısı gibi çizgiler bulunan keten ceket gibi hafif kava dokumalı ceketim vardı 1988.89 larda köyümde benle alay ediyorlardı doktor ceketi gibi diye ve birde iç astarıda çizgiliydi geriye kıvırma modası vardı onuda yapınca iyice alay ettilerdi ceketi büyük almış kollarını kıvıroyorlar diye ama onların o baskılarını zerre kadar hissetmedim asla giyim kuşam yolumdan bakış açımdan dönmemişdim bugünde hala öyle.hala taktıgım zincire o neyaa diyorlar bende onlara siz zaten bunu taşıyamazsınız size yakışmaz sizde güzel durmaz diyorum.ama onların o beyenmeyim buneya bu nekadar kalın zincir yada bileklik tesbih dediklerine kaaaç kere çok farklı yerlerde farklı insanlar ya beyfendi ellerin takıların nekadar şıkır şıkır çok güzel duruyorsun diye çook kere farklı kişilerden gerçek not gelmişdir hatta 60 yaş üstün insanlardanda ve onlara demişimdir siz güzel bakıyorsunuz bakılan güzel degil bakan güzel görüyor demişimdir.

    40. anne projeler

      Başrolde başka bir kız olmalıydı bence çok kötü oyunculuk,diğer herkes harika ama bu kız 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

    41. Ceren Kebabçıoğlu

      Bu kiz niye pijama giymiyo 😂 abiyeyle de uyunulmaz be kardeşim 😂🤣

    42. pub IQRO

      Ya bu Baha nereden çıktı. Kız sevmiyor, Ümit bile vermemiş. Niye kizi çok zor durumda bırakıyor

    43. Hatice Buyuker

      Bu ferit niye hic sacini taramiyo ? 😅 bu ferit kendine hayran birakiyo ya ama ne yazikki sadece filmlerde var boyleleri ,

    44. Dursun Sandal

      Aynen

    45. Rabia Kozoglu

      1:59:25 sinanın gülüşü peki🤣

    46. Burcu Kaya

      Bir tek beni mi rahatsız ediyor bu durum kız sürekli kıyafetleri ve makyajıyla yatıyor 🤢😱

    47. ♡aysu_ kombin ♡

      Çok güzel kino ben çok seviyorum ya 💚💙💛💜

    48. Asli Celik

      Handenin annesine cok üzüldüm :(

    49. Nessy Ak

      O degilde... ayse nie hep Full makyajla, mini gece elbisesiyle ve kolyesiyle yatag girip uyuyor🤔.... hic dogal degil... gecen bölümde de öyle bisey vardi... set ekibi zahmet edip bir ipek Pyjama gibi bisey giydirselerdi bari 😄

    50. ecrin kurt

      Çok güzel bitmez insallah

    51. Alâ Yûsuf

      Ayyyy deli azade yaaa ahmak gerçekten bi insan bu kadar ahmak olabilir

    52. Cader Mustafa

      Leman cok guzel

    53. NgNg

      💐💐💐💐😘♥️♥️

    54. Yusif Yusubov

      Aynı

    55. Hope Dream

      ♥️♥️♥️♥️

    56. Recep Giyik

      Ulan bu edrunun oğlu ne kadar cirkin

    57. Jasi Göki

      Aysenin Hotele geldini nerden bildi ? Göremedim orayi

    58. Leyla Tatlı

      hintliler gibi günlük kıyafetle yatıyor ayşe 😜😀

    59. Rosângela Nogueira

      Espanhol por favor

    60. Merve Durmaz

      Sinan bu dizide çok tatlı bir detaysın

    61. Ceren Tütel

      ATV dizisinde Atatürk posteri mi şoktayım 😅

    62. Mari Rtyiio

      Bence en iyi couple bu dizi dan ihsan ve vedia ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    63. Valide Najafli

      Herkese selam bu konak bizim ve şuan otelde kalıyoruz siz bu diziyi izleyin diye .iyi seyirler

    64. Agazade

      Bide şu Sinanın eşi çokk güzel

    65. Agazade

      Yamanla Betül olsun bence. Yaman bence Handeyi redd etsin

    66. Arzu Mahmudova

      Ne Azadeymis ama😊

    67. Hayrünisa Kulak

      Çok gıcık ayşe çok yapmacık kim seni kalmadı iğrenç kızı oynatıyorsunuz

    68. Rezan Aslan

      Bahaya çok üzülüyorum yaaa hem hapis yedi hem de sevdiği kızı kaybetti ve o onun için hapise girerken

    69. Yasemin

      Sinan ı seviyom be üzmeyin

    70. Sena PB

      Bu dizi neden bana maça kızını hatırlatıyor önce 6 ay ve para mevzusu şimdide zeytin ah ah

    71. Nebi Kerimli

      Vedyanin alması menide aglatdi

    72. Ozlem Ekin

      Çok güzel bir dizi ayrıca bizim antakyada çekiliyor 🥰

    73. Melissa Melissa

      Bu kadar saçmalık pes doğrusu.. Alt yazılarda “telefon çalar “ yazısı tam geri zekalı işi

    74. Gülyeter Bilir

      Oooo o nasıl laftı be satın alacağın daha çok şey var paranı boş yere harcama onur şeref gibi👍👍

    75. Qurbanov Hacımurad

      Yaman sərəfsiz

    76. Tengo la necesidad🇪🇸

      Sinanın gülüşü🤣👌👌🏻

    77. Акка Акка

      Şu feritin annesi,yaşli kadin,saçlarin bir toplasa

    78. Tengo la necesidad🇪🇸

      1:39:00 lemana çok üzülüyorum yaaa . O hep bi çabanın içinde fakat sinan🙄😑🥺

    79. ff.MAVISH.777

      😍

    80. Berrin Dumen

      Ayseee bi daha makyajini temizlemeden uyuma 🤭🤭

    81. Ayşe Esra Kaan

      Favori karakterim Sinan . Abi kardes cok tatlilar

    82. Alina Ibraeva

      aayy bunların kavgaları bile çok sakin

    83. Тома Кулиева

      👍👍👍

    84. ♡Dizi edit♡

      Sinan gerçekten çok dışlanıyo

    85. Nigar İlhamqizi

      Sinan çok tatlı ya

    86. Teo Teo

      Elbise beraber yatmayn kim kravat beraber uyo kim nasil yatiyor yatakde scenarisy bu konuda biraz dikkat edecek cok iyi olacak.biçuteri beraber yatiyorsunuz olmaz böyle dizi benim favorit dizi ama bunlari benmiyorum.

    87. Mervenur Unal

      Hit filmi mi bu abiyelerle makyajlarla yatıyorlar

    88. Teo Teo

      Ferit gibi adam zor bulaçaksin. Ferit 🥰🥰🥰🥰🥰💞💞💞💞💞💞💞

    89. Teo Teo

      Ayse biraz fazla gidiyor

    90. Teo Teo

      Vedya cok iyi kadin🥰🥰🥰

    91. Teo Teo

      Yaman ve hande ikisine şerefsiz bir insan var da o da ferit

    92. Fuad Ferecli

      istermisiniz yaman vedihanin olen oglu olsun yani adnanla vedihanin oglu cunki bence onlarin bir gecmisi olmus

    93. Gulay Agayaeva

      Aferinnn Ferid

    94. عدي السوري Suriyeli Uday

      اجمل مسلسل تراه عيني Gördüğüm en iyi dizi

    95. Lalisa_world _21

      Cox gozell diziii. Mukemmel. İnseAllah bozmazlar samimi karakterleri🇦🇿

    96. kriptoks msn

      Vedia cox gözel qadındı😍😍

    97. selcan civelek

      Bu Ayşe neden pijama ile yatmıyor

    98. Hilal Yeni

      Abi şu müzik seçimlerinize bayılıyorum

    99. Arzu T.

      Yaman o yengeyle Adnanin oglu kesin

    100. Sibirskiy- Zdorovie - Nurane

      Xanimlar sizlere gozel geliri olan evde oturaraq işleye bileceyiniz bir iş teklif edirem.. 🛑🛑🛑🛑🛑